Hakkımda

Gelişen Bir Mühendis


2 Ağustos 1996 'da İstanbul'da hayata gözlerimi açtım.Mutlu bir çocukluk geçirmedim dersem yalan olur, çok şükür her şeyden önemlisi mutluydum.Çoğu yaşıtlarım gibi okuldan çıkınca çantayı fırlatıp mahallede akşam ezanına kadar futbol oynardım.Sıradan bir devlet okulunda ilkokul eğitimime başladım ve 8.Sınıfa kadar gayet başarılı bir öğrenci olarak geldim ve ilkokuldan mezun oldum.
Teknolojiye merakım o yaşlarda başladı.Lise tercihimde ise Meslek Lisesini tercih etmiştim.Evet bu bana çokça pişmanlık duygusu yaşatsa da artık olan olmuştu.Lise de web programlama eğitimi aldım.Eğitim dediğime bakmayın bana hiç bir şey öğretmedi desem yalan olmaz sanırım. Ancak o esnalarda baya bir boş zamanım da oluyordu ve ben de Photoshop veya diğer adobe programları ile ilgilenerek geçiriyordum zamanımı belki de işte okulun bana kattığı şey belki de budur : Kendimi geliştirmek zorunda bırakması.
Şu anda Beykent Üniversitesi Yazılım Mühendisliği öğrencisiyim ve gelişmekten asla vazgeçmeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder